۲۰ آبان ماه ۱۳۹۷ درس و بحث کمپین رهایی از غم جدایی (درس پنجم)
سطح مقاله : پیشرفته

نظرات و تجربیات خود ، درباره درس پنجم گفتارهای سهیل رضایی درباره کمپین آموزشی رهایی از غم جدایی را اینجا به بحث بگذارید

از دوستان شرکت کننده در کمپین آموزشی رهایی از غم جدایی دعوت می کنیم نظریات، تجربه ها و سوالات خود درباره درس پنجم این کلاس را زیر این پست به بحث بگذارند.

لینک فایل های کمپین آموزشی رهایی از غم جدایی (اینجا)

نظرات کاربران 32 نظر ارائه شده است
آبتین ارسال در تاریخ ۰۶ آذر ماه ۱۳۹۷

با تشکر از استاد عزیز
من هم چند تا از دست دادن داشتم که اولی اش برادر کوچکترم بود که باعث شد نوعی انکار و کشتن احساس در من شکل بگیره که فکر کنم نوعی واکنش دفاعی روانم بود. چند تا عشق در فواصل چند ساله مختلف داشتم که به هیچ کدام نرسیده و از دست دادمشون. شاید به همین خاطره که صدای خوشحالی و جشن و مهمانی همسایه ها همیشه عصبانی ام میکنه که قبلا فکر می کردم عصبانیتم به خاطر بی شعوری مردم و ایجاد سروصداست. شاید همین عشق آخر که زیروروم کرد، با وجود این که فراموشش کرده ام و دیگه حسی ندارم، باعث شده چند ساله بی خوابی شبانه داشته باشم و تا صبح بیدارم و حتی دلیل کهیر و حساسیت و التهابات پوستی که بعد از اون داشتم و دو سال طول کشید همین چیزا باشه.
به هر حال همه ی این ها به اضافه ی چندین مشکل دیگه فکر می کنم این مشکلات با کلاس های شما و برخی کتاب ها و کارهای دیگه آروم آروم داره درست میشه.
ممنون به خاطر این که برای ما هستید.
در مورد جدایی و وجود رنج و غم در این دنیا به همه ی دوستان پیشنهاد می کنم کارتون زیر رو ببینید. قابل دانلود از سایت های ایرانی است:
Maquia: When the Promised Flower Blooms 2018

مهسا حيدری ارسال در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷

عالی بود

سامیه ارسال در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷

خواهش می کنم حداقل درس پنجم رو برای دانلود بگذارید من دوست دارم تا آخر عمر بارها به این فایل گوش کنم.

سامیه ارسال در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷

خواهش می کنم حداقل درس پنجم رو برای دانلود بگذارید من دوست دارم تا آخر عمر بارها به این فایل گوش کنم.

ستاره ارسال در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۷

ممنونم بابت درس پنجم
برام قابل درک بود و روان
امیدوارم که در ارتباط جدیدم به طرد و جدایی نرسم و دقایق خوبی سپری کنم. اگر به مرحله جدایی رسید .... ممنون که راهنماییمون کردین .

فقط با تمرینها ارتباطی نگرفتم. به نظرم کودک درونم و با راه های قابل لمس تری باید تصور کنم.
???

یاعلی

فاطمه ارسال در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۷

سلام آقای دکتر در مجموعه ارائه شده اسم یک فیلم رو فرمودید ted نه اون فیلم بعد رو اسمش رو متوجه نمی شم . می شه راهنمایی کنید

فاطمه ارسال در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۷

سلام آقای دکتر در مجموعه ارائه شده اسم یک فیلم رو فرمودید ted نه اون فیلم بعد رو اسمش رو متوجه نمی شم . می شه راهنمایی کنید

ب ارسال در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۷

سلام
فقط می تونم بگم دیروز انقدر حالم دگرگون بود نمی تونستم توی خونه بمونماحتیاج شدید به تنهایی داشتم جایی که هیچکس نباشه چاره ای نداشتم جز اینکه با ماشین رفتم بیرون زیر بارون شدید یک جای خلوت ایستادم دوباره فایل رو گذاشتم و گوش دادم و با بارون همراه شدم بغضی که سالها بود برقلبم سنگینی می کرد ترکیدومن با صدای شما احساس می کردم دراغوش خداوندم و باورتون میشه ساعت 3بود ومن بی امان به پهنای صورتم اشک می ریختم و ضجه میزدم برای بی عدالتیهایی که در حقم شده بود برای زجرهایی که برای فقط انسانتیم پرداخته بودم و عمرم رو گذاشته بودم تاروحم رو نفروخته باشم برای دوستان زیادی که از دست دادم و ازاین دنیا رفتند برای پدرم و برای درک نشدن ها برای ......وقتی به خودم اومدم که ساعت 9شب بود ومن به پهنای صورتم فقط اشک بود و اشک بارها و پارها تواون خلوت سر خدا داد کشیدم و باهاش حرف زدم همه حرفای نگفته مو که انگار سالها تو رگهام رسوب کرده بود و تمام زندگی منو داشت رهبری می کرد .
به قول شما اشکامو پاک نکردم ومن تو اشکام غرق شدم ولیی بعدش احساس سبکی عجیبی داشتمودست حمایت خدارو رو شونه هام احساس کردم که بهم می گفت هنوز میتونی ادامه بدی .
شما معجزه کردی .احساس می کنم قوی شدم و نیروی دوباره گرفتم, زندگی از همه چیز قویتره

... ارسال در تاریخ ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۷

به رغم اینکه گمان میکنم حال خوبی دارم به خاطر رویارویی با خودم, من دوباره معده درد و تهوع های شدیدم شروع شد. دیروز تا حالا خیلی شدید.
قشنگ بهم اثبات شده موقع خودشناسی عمیق تر حالم بدتر میشه, طوری که روال زندگی م بهم میخوره.

چه باید بکنم؟؟؟

tahere ارسال در تاریخ ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۷

واقعا حس و حال خوبی گرفتم از این صحبتاتون استاد.دلم خیلی گرفته بود و حرفاتون وصف الحال شرایطم .دستتون درد نکنه بخاط زحمتی که کشیدین و همدلی کردین .انشاله دلتون شاد باشه و ما همچنان بتونیم از راهنماییها و دلسوزیهای خوبتون استفاده کنیم .